środa, 2 kwietnia 2014

Plecak

Uszyłam worek/plecak. Plecaczek powstał na zamówienie a inspiracją było to zdjęcie klik.
Wykonany przeze mnie egzemplarz był zaprojektowany i wymyślony (Kolory, materiały i wykończenie) przez zamawiającą, a moją rolą było tylko wykonanie. Co prawda, nie byłam za bardzo skrupulatna w odzwierciedleniu wizji ponieważ paski miały być pozbawione regulacji, a jest inaczej.Myślę jednak, że tak będzie znacznie wygodniej, a w razie potrzeby można je wszyć na stałe.
Materiały wykorzystane do uszycia tego plecaka pochodzą oczywiście z recyklingu, czyli lnianych spodni, bluzki i jasnej spódnicy, jedynie koronka kupna, ale może już niedługo będę zamawiać i koronki u mojej mamy bo robi piękne :-)

A oto moja wersja.



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz.