czwartek, 6 marca 2014

Zaczynamy

Oto mój pierwszy post na blogu, więc wypadałoby się zaprezentować :-)

Jestem kobietą, mamą i żoną zaangażowaną w sprawy rodzinno domowe, jednak gdy tylko mam czas (zwykle nocą ku uciesze sąsiadów) zasiadam do maszyny. Jestem samoukiem, szyjąc posługuję się przede wszystkim intuicją i ciągle się uczę czegoś nowego co sprawia mi niesamowitą frajdę.
Na moim blogu chciałabym prezentować dzieła moich rąk, które powstają przy kuchennym stole i dźwiękach radia.Przedmioty te powstają zazwyczaj z materiałów z tak zwanego recyclingu lub z filcu, który pokochałam za swoje właściwości miękkość, kolory i grubość. Szyję przede wszystkim dla dzieci choć nie tylko bo dorośli również posiadają w swoich domach i torebkach rzeczy spod mojej igły ;)
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz.