piątek, 29 sierpnia 2014

Wielkie przygotowania!

Można by pomyśleć, że zapomniałam o blogu... o nie, nic podobnego. Po prostu "zarobiona" jestem ;-)
Chodzi o to, że zdecydowałam się wziąć udział w Cyklicznych Targach Rękodzieła, które odbędą się 20 września w Mielcu. Do tego czasu zasiadam do maszyny i szykuję, szykuję i szykuję. Co chwila wpada mi do głowy nowy pomysł i sama nie wiem czy dam radę ze wszystkim zdążyć:-) Zajęłam się również produkcją własnych opakowań, cenówek i innych materiałów około targowych, więc pracy mam pod dostatkiem ;-) i to mnie niezwykle cieszy, bo dzień bez maszyny dniem straconym.
Puki co powstały już koszyczki filcowe







Etui na telefony i piórnik



Oczywiście są też torby i plecaki:








To oczywiście nie wszystko co przygotowałam, będą też nerki pojemniki na zabawki i wiele innych rzeczy ;-) Po te i pozostałe uszytki zapraszam na targi!!
 
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz.