piątek, 30 maja 2014

Czapki kapelusze i inne nakrycia głowy

Ho , ho! długo nie pisałam i nic nie publikowałam ale to nie znaczy, że nic nie robiłam.W mojej "pracowni" powstało przez ten czas dużo rzeczy, a do upublicznienia ich właśnie się zabieram :-)

Zrobiło się ciepło. Wreszcie, ale... trzeba pomyśleć o czymś co przykryje nasz organ odpowiedzialny za myślenie i ustrzeże nas przed szkodliwymi promykami słonecznymi.
Rozpoczęłam, więc poszukiwania odpowiednich wzorów i fasonów. Zaskoczył mnie tu mój syn, który miał jak najbardziej sprecyzowany pomysł na swoją czapkę. Na moje pytanie jaki kapelusz lub czapkę by chciał, odparł bez zająknięcia " niebieską czapkę z daszkiem z pomarańczowymi cyferkami" -Wow ale jakie cyferki kochanie , "no 12 i 7"
Nie pozostało mi nic jak dostosować się i wypełnić zamówienie:



Reakcja obdarowanego pozytywnie mnie zaskoczyła, a to daje dużo siły i motywacji do pracy.
Czas na kapelusze, kapelusiki, czapki, kubraczki i rowerowe koszyczki! Wszystko już jest i czeka na swoją kolej, ale o tym w następnym "odcinku" ;-) 


Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na cyferki :) 7 i 12 - wiadomo, że szczęśliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz :-) fakt 12 i 7 to nie są typowe cyfry na czapce i budzą szczególne zainteresowanie na ulicy i u pań sprzedawczyń ale takie miały być i takie są ;-) wszystko zgodnie z zamówieniem i wizją zamawiającego

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, najważniejsze to wiedzieć czego się chce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze do tego zestawienia oczywiście bym dodał bardzo fajne kaszkiety, które w szczególności pasują panom. Osobiście mi się podobają kaszkiety z https://hatfactory.pl/43-kaszkiety-na-sezon-wiosna-lato i jestem zdania, że to właśnie one są bardzo ładne jeśli chodzi o aktualne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz.