wtorek, 24 marca 2015

WIOSNA!!

Wreszcie się doczekałam wiosny! Mam szczerą nadzieję, że pierwsze promienie wiosennego słońca przegonią na dobre te paskudne grypy, anginy, zapalenia płuc i wszystkie dolegliwości z jakimi przyszło się zmagać mnie i mojej rodzinie tej zimy.
Wracam więc do blogowania i szycia z nowymi siłami. W ciągu mojej nieobecności powstało, co prawda pare projektów, których nie miałam jeszcze okazji zaprezentować. Czas więc nadrobić zaległości.
Zastanawiałam się jak to ogarnąć i od czego zacząć i doszłam do wniosku, że w pierwszej kolejności przedstawię świeżaczki, czyli to co powstało zaledwie wczoraj.

Czas zaprezentować nową wiosenną i milutką nerkę. Owa nerka powstała na zamówienie i miała być w kolorach fioletu i różu. Wyszło bardziej różowo ale z odcieniem fioletu w środku. Elementem kluczowym było zamieszczenie dodatków z czarnego aksamitu. Krój został zmodyfikowany i wydaje się bardziej praktyczny i chyba dzięki niemu lepiej się układa. Czy jest wygodna? Przekonamy się, ale wygląda milusio ;-)

Cóż więcej mogę dodać? czas na zdjęcia






Jak Wam się podoba?

Ps. W następnym wpisie obiecany na Facebooku plecak z wilgą, worek na kapcie i wszystkie zaległości zimowo świąteczne ;-)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz.